چاپ و تبلیغات میقات

انجام کلیه خدمات قبل از چاپ ، چاپ و پس از چاپ

چاپ و تبلیغات میقات

انجام کلیه خدمات قبل از چاپ ، چاپ و پس از چاپ

چاپ و تبلیغات میقات

چاپ و تبلیغات میقات
انجام کلیه خدمات قبل از چاپ ، چاپ و پس از چاپ
با تخفیف ویژه برای موسسات ، مدارس و ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

ای کاش کربلا بودم

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۲ ق.ظ

ای کاش کربلا بودم  ، همراه شما بودم
می رفت سر من روی نی ها ، آقا جان
یه دیوونم که به پات می مونم
بزا واست سر مو بشکونم
همه عمرم پای روضت طی شد
تا قیامت از غمت می خونم
دوباره دلم هواتو کرده
هوای کرب و بلاتو کرده
ای کاش کربلا بودم ، همراه شما بودم
می رفت سر من روی نی ها ، آقاجان

اینجا که گود بود ، چرا خورده ای زمین

ای کاش کربلا بودم  ، همراه شما بودم
می رفت سر من روی نی ها ، آقا جان
یه دیوونم که به پات می مونم
بزا واست سر مو بشکونم
همه عمرم پای روضت طی شد
تا قیامت از غمت می خونم
دوباره دلم هواتو کرده
هوای کرب و بلاتو کرده

عشقت ، عشق دنیامه
شور دله شیدامه
با تو منو می شناسن ، هر جا آقا جان
بزا دستاتو تو دستم آقا
با تو بودم با تو هستم آقا
ز ره دوست ، باده خوردن یعنی
من و اسمت کرده مستم آقا
یه دیوونم که به پات می مونم
بزا واست سر مو بشکونم
دوباره دلم هواتو کرده
هوای کرب و بلاتو کرده

ای کاش کربلا بودم  ، همراه شما بودم
می رفت سر من روی نی ها آقا جان
حسین
ای کاش کربلا بودم  ، همراه شما بودم
می رفت سر من روی نی ها ، آقا جان
یه دیوونم که به پات می مونم
بزا واست سر مو بشکونم
همه عمرم پای روضت طی شد
تا قیامت از غمت می خونم
دوباره دلم هواتو کرده
هوای کرب و بلاتو کرده

ای کاش ، حرمت بودم پای علمت بودم
سینه میزدم یاده سقا ، آقا جان
دور عباس و علم می گردم
دور دستای قلم می گردم
من مجنون عشق لیلا دارم
اگه دنبال حرم می گردم
حرم فقط حرم حسین



دریافت فایل صوتی

بانک شعر خیمه

کانال تلگرامی ما

صفحه اینستاگرامی ما

  • میقات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی