چاپ و تبلیغات میقات

انجام کلیه خدمات قبل از چاپ ، چاپ و پس از چاپ

چاپ و تبلیغات میقات

انجام کلیه خدمات قبل از چاپ ، چاپ و پس از چاپ

چاپ و تبلیغات میقات

چاپ و تبلیغات میقات
انجام کلیه خدمات قبل از چاپ ، چاپ و پس از چاپ
با تخفیف ویژه برای موسسات ، مدارس و ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

نماهنگ ارغوان - گروه سرود نسیم قدر

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۱ ق.ظ

ز کودکی خادم این تبار محترمم
 چنان حبیب مظاهر مدافع حرمم
به قصد حفظ حریم حرم به پا خیزم
 کنار لشکر عشاق حسین هم قدمم
اگر که حرمت این بارگه شکسته شود
 و یا اگر که ره کرب بلا بسته شود
چنان زنم به پیکر غاصب شام و عراق
که بند بند وجودش ز هم گسسته شود
حکم دفاع از حرم ز شاه نجف دارم
به امر رهبرم همیشه جان به کف دارم
هدف فقط رهایی عراق و سوریه نیست
مسیرم از حرم است قدس را هدف دارم
ز کودکی خادم این تبار محترم
 چنان حبیب مظاهر مدافع حرمم
به قصد حفظ حریم حرم به پا خیزم
کنار لشکر عشاق حسین هم قدمم
نه غصه جدایی از یار و وطن دارم
به امر حق به راه دل به تن کفن دارم
پریدن از قفس که بال و پر نمیخواهد
 عشق است بال پریدن همان که من دارم
ذکر لبم یا زینب به دلم واهمه نیست
 به سرم جز زیارت حسین فاطمه نیست
خدا مرا ز در این خانه جدا نکند
 جدایی در این خانه مرا خاتمه نیست
خطوط قرمز دور حرم ز خون من است
چو برکه ام که مرگ من همان سکون من است
پیاده می روم ز مشهد الرضا تا شام
حال کبوتر حرم حال کنون من است
ز کودکی خادم این تبار محترمم
چنان حبیب مظاهر مدافع حرمم
به قصد حفظ حریم حرم به پا خیزم
کنار لشکر عشاق حسین هم قدمم


دانلود فایل تصویری

بانک شعر خیمه

کانال تلگرامی ما

صفحه اینستاگرامی ما

  • میقات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی